Username: Password:

Author Topic: RANDALL CENTURY 200!!!!!!  (Read 12278 times)

Psycho86

  • Guest
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #15 on: May 05, 2012, 09:15:26 AM »
it would still be the right shape, it just wouldnt be a dime signature :)

Offline Dreamsofwashburn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 750
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #16 on: May 05, 2012, 09:18:39 AM »
Aww, i would get one of them, but it would probably be costly, did you know funky munky still make dime models?

Psycho86

  • Guest
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #17 on: May 05, 2012, 09:19:51 AM »
do they :O how do you buy one ? :O

Offline Dreamsofwashburn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 750
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #18 on: May 05, 2012, 09:21:37 AM »
You just ask them to make you a custom one i think.

Psycho86

  • Guest
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #19 on: May 05, 2012, 09:22:30 AM »
really :O who told you that ? :)

Offline aggtex

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 421
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #20 on: May 05, 2012, 09:35:26 AM »
The Washburn & Dean shape have some small differences , the headstocks are different among other things ...Boogie will not be able to put the DIME logo at the top just like on the Cross guitars..I am kinda glad they don't make the Washburns anymore cuz it makes our Dime3 worth more & harder to get and copy off! I would rather have the real deal but I do love my CROSS guitar from boogie & I am interested to see the run of 25! the manager at a local guitar store did not believe me when I told him the Cross guitar was Korean as he played mine and fell in love with it...
 

Psycho86

  • Guest
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #21 on: May 05, 2012, 09:37:59 AM »
If i could also afford to get the cross on Uk ebay i deffinetly would :L or id ask Madrocker if i could buy and of his bolts, i asked him if he'd sell his boogiebolt in a year or so and he said if he gets a replacement then yes :L hes selling his diamonf plate too for 4000 :) i could of got that instead but i prefer the slime :)

Offline aggtex

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 421
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #22 on: May 05, 2012, 09:40:55 AM »
I think I am the only person in the world who never really got into the DPLATES, I am starting to like them more but really only from a collectors point of view, as I would take a SLIME over one as well too! Its hard for most folks to say lemme just go grab $4000 to spend today ;),would be nice to tho!
 

Offline aggtex

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 421
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #23 on: May 05, 2012, 09:41:56 AM »
wasn't the Boogie in the U.K. overpriced tho?
 

Offline aggtex

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 421
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #24 on: May 05, 2012, 09:44:42 AM »
That actually is a decent price on the Dplate knowing what the last one went for on ebay! I was trying to work out a deal on the SO CROSS of his but , I might need number 50 email..if not I can probably look up
 

Psycho86

  • Guest
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #25 on: May 05, 2012, 09:46:36 AM »
Yh I wish I could just say that :L and yh it is so is talk him down pricewise :) and ill email you number 50's email :)

Offline Dreamsofwashburn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 750
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #26 on: May 05, 2012, 09:55:37 AM »
I've kinda died down on looking at washburns now, i have no money so i should stop torturing myself xD

Offline Padreblue11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1068
  • If I see one more bvb fan I'm gonna go genocidal.
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #27 on: May 06, 2012, 12:53:07 AM »
I wonder what kind of Dime F.M.'s gonna do (Slime, bolt ect). What do y'all think?

Offline aggtex

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 421
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #28 on: May 06, 2012, 12:55:25 AM »
probably just be the Dime ml shape for the new Boogie run, something like the Cross or Boogiebolt who knows..
 

Offline Padreblue11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1068
  • If I see one more bvb fan I'm gonna go genocidal.
    • View Profile
Re: RANDALL CENTURY 200!!!!!!
« Reply #29 on: May 06, 2012, 04:44:46 AM »
If they do a cross, hope it's like a different color :-P